Sıkça Sorulan Sorular

 

Sipariş Bilgileri

 

Siparişimin durumunu nasıl kontrol edebilirim?

 

Kayıtlı kullanıcıların vermiş oldukları siparişleri ve durumlarını kontrol etme olanakları vardır. Bunu için sipariş geçmişi sayfasını açın.

Kargoya verilmiş siparişinizin durumunu görmek için; Siparişinizin kargo takip numarasını "Tracking" kolonunda bulun ve bu numarayı tıklayın.
Siparişiniz kargoya verildiğinde e-mail adresinize "İzleme kodunu" (Tracking) içeren bilgilendirme e-postası gönderilecektir.

 

Kayıtlı kullanıcıların vermiş oldukları siparişleri ve durumlarını kontrol etme imkanları var. Bunu yapmak için, Müşteri Hizmetleri > Sipariş Geçmişi sayfasını açın. Kargoya verilmiş siparişinizin durumunu görmek için; Siparişinizin kargo takip numarasını "Tracking#" kolonunda bulun ve bu numarayı tıklayın.
Siparişiniz kargoya verildiğinde Email adresinize "İzleme kodunu" (Tracking#) içeren bilgilendirme e-postası gönderilecektir.
Bir ürünü nasıl geri verebilir veya değiştirebilirim?

Satın aldığınız ürünleri iade etmek isterseniz para iadesi yapılmamaktadır. İade etmek istediğiniz ürünler değerinde başka ürünler satın alabilirsiniz.Alım ve iadeden doğan kargo masrafları tarafınızdan ödenir.İadeler mutlak surette açılmamış ve kullanılmamış orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte 10 gün içinde orijinal faturası ile yapılmaktadır. İade ettiğiniz ürünler tarafımızdan incelenecektir. Kabul edilecek durumda olmayan ürünlerin iadesi gerçekleşmeyecektir ve tarafınıza tekrar aynı şekilde gönderimi sağlanacaktır. İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura ve iade sebebini ve yerine almak istediğiniz ürünleri içeren bir dilekçe göndermeniz gerekmektedir. İade sebebiniz tarafımızca kabul edildiği takdirde yerine almak istediğiniz ürünler varsa fark ödemesi ve kargo masrafı tarafınızdan ödendikten sonra ürün gönderimi gerçekleşecektir. İndirimdeki ürünlerde hiç bir şekilde iade veya değişiklik yapılmaz.

Satın aldığınız ürünleri iade etmek isterseniz para iadesi yapılmamaktadır. İade etmek istediğiniz ürünler değerinde başka ürünler satın alabilirsiniz.deler mutlak surette açılmamış ve kullanılmamış orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte 30 gün içinde orjinal faturası ile yapılmaktadır. Bize gönderdiğiniz ürünler tarafımızdan incelenecektir. Kabul edilecek durumda olmayan ürünlerin iadesi gerçekleşmeyecektir ve tarafınıza tekrar aynı şekilde gönderimi sağlanacaktır. İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orjinal fatura ve iade sebebini ve yerine almak istediğiniz ürünleri içeren bir dilekçe göndermeniz gerekmektedir. İade sebebiniz tarafımızca kabul olduğu takdirde yerine almak istediğiniz ürünler varsa fark ödemesi ve kargo masrafı tarafınızdan ödendikten sonra ürün gönderimi gerçekleşecektir. İndirimdeki ürünlerde hiç bir şekilde iade veya değişiklik yoktur.

Siparişimi nasıl değiştirebilir veya iptal edebilirim?

Yeni verdiğiniz siparişinizin iptal işlemini yapabilmeniz için siparişinizin kargoya verilmemiş olması gerekmektedir.

Siparişinizin iptal edilmesini istiyorsanız, 0266 422 16 68 numaralı telefondan bizimle irtibata geçebilirsiniz

Yeni verdiğiniz siparişinizin iptal işlemini yapabilmeniz için siparişinizin kargoya çıkmamış olması gerekmektedir.

Siparişinizin iptal edilmesini istiyorsanız, 0212 245 85 95 numaralı telefondan bizim ile irtibata geçebilirsiniz.Sipariş teslim süresi ne kadardır?

Bütün Türkiye için ortalama 5 iş günü içinde ulaştırılacaktır. Hafta sonu Siparişleri Cuma günü akşam 16.00'dan sonra verilen siparişler, Pazartesi gününden itibaren kargoya teslim edilmeye başlanır. Cuma günü 16.00'dan sonra verdiğiniz tüm siparişler Pazartesi günü işleme alınacağından elinize Salı gününden önce ulaşamayabilir. Pazar günleri teslimat yapılmamaktadır

tanbul içine ortalama 3 iş günü, İstanbul dışına ortalama 5 iş günü içinde ulaştırılacaktır. Haftasonu Siparişleri Cuma günü akşam 16.00'dan sonra verilen siparişler, Pazartesi gününden itibaren teslim edilmeye başlanır. Cuma günü 16.00'dan sonra verdiğiniz tüm siparişler Pazartesi günü işleme alınacağından elinize Salı gününden önce ulaşamayabilir. Pazar günleri teslimat yapılmamaktadır.

Hediye siparişi nasıl verebilirim?

Hediye siparişi vermek isterseniz “bize ulaşın” sayfasındaki İletişim Formu ile irtibata geçebilirsiniz.

Hediye siparişi vermek isterseniz "Bize Ulaşın" sayfasındaki İletişim Formu ile irtibata geçebilirsiniz.

Ürünleri yurtdışına da yolluyor musunuz?

Yurtdışı perakende satış yapmıyoruz. Ancak toplu siparişler için bizimle iletişim kurabilirsiniz.

Hayır.

Eğer ürün stokta yoksa bunu bildiriyor musunuz?

Sipariş verdiğiniz ürün stoklarımızda kalmadıysa sizinle mutlaka iletişime geçilecektir.

Sipariş verdiğiniz ürün stoklarımızda kalmadıysa sizinle mutlaka iletişime geçilecektir.

Hesabım

 

Neden kayıt yaptırmam gerekiyor?

 

Web sitemize kayıt olmak sizin tüm bilgilerinizin saklı tutulmasını sağlar. Bu, bir sonraki alışverişinizde size zaman kazandıracak. Ayrıca sipariş geçmişinizi görebilecek, kolayca yeniden sipariş verebileceksiniz. Sadece kayıtlı müşterilerimiz, bilgi, haber bültenleri ve özel teklifler alabilecek.

 

Web sitemize kayıt olmak sizin tüm bilgilerinizin saklı tutulmasını sağlar. Bu, bir sonraki alışverişinizde size zaman kazandıracak. Ayrıca Sipariş Geçmişinizi görebilecek ve ’Favoriler’ hizmetimizi kullanarak kolayca yeniden sipariş verebileceksiniz. Sadece kayıtlı müşterilerimiz, bilgi, haber bültenleri ve özel teklifler alabilecek.Parolamı (Şifremi) unuttum, nasıl bulabilirim?

Eğer parolanızı unuttuysanız, üst menüdeki “üye giriş” sayfasındaki "Parolamı Unuttum" linkine tıklayın. Açılan pencerede Kayıt olurken kullandığınız e-mail adresinizi girin. Parolanız E-mail adresinize gönderilecektir

 

Eğer parolanızı unuttuysanız, üst menüdeki Kayıt / Giriş > Giriş sayfasındaki "Parolamı Unuttum" linkine tıklayın. Açılan pencerede Kayıt olurken kullandığınız Email adresinizi girin. Parolanız Email adresinize gönderilecektir.Kişisel bilgilerimi nasıl değiştirebilir, güncelleyebilirim?

Üye giriş sayfasını açın. Kullanıcı Adı ve Parolanızı girin. Hesabım altında bulunan linklerden güncel kullanıcı bilgilerinizi değiştirebilirsiniz.

Kayıt / Giriş sayfasını açın ve "Zaten Kayıtlıyım / Bilgilerimi Güncelle" kutucuğunu işaretleyin. Kullanıcı Adı ve Parolanızı girin. Kullanıcı bilgilerinizi açılan sayfadan değiştirebilirsiniz.

Güvenlik

 

Web sitenizde kredi kartımı kullanmam güvenli olur mu?

 

Öncelikli önerimiz, bir kerelik alışveriş tutarınız kadar sanal kart yaratarak işlemlerinizi yapmanızdır.

Kredi kartıyla ödemeyi seçtiyseniz; siparişinizi takiben güvenli bölgede girilen kredi kartı bilgileriniz ilgili bankanın ödeme onaylama sistemine yönlendirilir ve bankanızdan gelen onay ile siparişiniz işleme alınır. Ödeme işlemleri sayfalarının tümü SSL güvenlik sertifikası ile şifrelenmektedir. Kullandığınız tarayıcı (browser) bu sayfalarda yaptığınız işlemleri kilitli anahtar şeklinde size göstererek doğruluğunu onaylamaktadır. Bu anahtar sayesinde tarayıcınız vasıtasıyla gönderdiğiniz hiç bir bilgi üçüncü şahıslar tarafından görüntülenemez.

Kişisel ödeme bilgileriniz (kredi kart numarası) kesinlikle sistemimizde saklanmaz

ve sistemimizin ödemeler için kullandığı banka haricinde kullanılmaz.

 

Size mail adresimi vermem güvenli olur mu?

 

Evet. Kayıt olurken belirttiğiniz tüm bilgiler kesinlikle gizli tutulacaktır.

ELEZ üyelik avantajları nelerdir?

 

ELEZ üyelerimiz 1 yıl içerisinde (1 Ocak - 31 Aralık) yapacakları perakende satın almalarda 1000 TL. yi aşmaları durumunda, her aştıkları 1000 TL için %5 karşılığı olan ve stoklarımızdaki ürünlerimizden (kargo ücreti hariç)bedelsiz yılbaşı hediyeleri kazanacaklardır.

 

 

Siyah zeytin